Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

2024-1

  1. BÁNNÉ GÁL BOGLÁRKA: A 2014-2020 közötti felhasznált Terület és Településfejlesztési Operatív Program támogatásainak hatása Borsod- Abaúj- Zemplén vármegye északkeleti járásaiban
  2. BÓDI DÁNIEL: Észak-Magyarország zsugorodó városai
  3. BUKTA ILONA: A magyarországi idősotthonok gazdálkodását befolyásoló tényezők
  4. ERDÉLYI ATTILA: Az államadósság-kezelés jellegzetességei – európai kitekintés
  5. GEORGE BOATENG: Trade Diversification Strategies: How Can Ghana and Hungary Enhance Bilateral Trade?
  6. HAYFORD MAWULI ZIGAH: Digital Marketing as a Tool for Economic Resilience in Times of Crisis
  7. MOHAMMAD KASHOUR: A Case Study of the 2021-2022 Energy Crisis: Analyzing Energy Inequality and Socioeconomic Disparities in the EU
  8. KASZA LAJOS: Az interregionális együttműködés hatékonyságának mérési lehetősége
  9. MILÁN KISS: The challenges of payments digitalization: increase of payments fraud and measures against it by MNB
  10. LAMAN GASIMZADE: Exploring Challenges and Solutions in Measuring Individual Innovation Capability in the Workplace: A Qualitative Study of Perceptions, Methods, and Practical Barriers
  11. MADARAS ANITA JOLÁN – MADARAS CSABA: Költség és hatékonyság analízis egy szakmaspecifikus kórház életében
  12. MADARAS CSABA – MADARAS ANITA JOLÁN: Infekció kontroll
  13. MOLNÁR TAMÁS: Abaúj Kincsei: helyi termékek a térségben
  14. NAGY ENDRE: Balanced Scorecard: a szemlélet fejlődése és kritikái
  15. PÁSZK NORBERT: KKV-k megjelenése és szerepe a gyógynövénytermesztő ágazatban
  16. ZSOMBOR PENTE: Community Service Programmes at Universities: Impacts, Challenges and Opportunities Through the Example of the University of Miskolc
  17. PETŐ ORSOLYA: Corporate Entrepreneurship
  18. TAMÁS TEODÓRA: Vezetési stílusok és generációs különbségek
  19. TESKI NORBERT: A teljesítmény- és az integritásmenedzsment összehangolásának egy lehetséges modellje
  20. TÖRÖK LÁSZLÓ: A kiegészítő melléklet tájékoztató részének mezőgazdasági specialitásai
  21. ZAPRESKÓ-FARKAS EVELIN: A 2008-2009-es válság hatása a Visegrádi országokban az exportbázis modell alapján
  22. ZSUGA ZSOLT: A marketing és közösségi média használat a magyarországi japán vállalatoknál – a Shinwa esete