Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

2021-Különszám/Special issu

  1. Andráskó Dóra Diána: A VÁLLALATI TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS HAZAI ELTERJEDÉSÉT GÁTLÓ TÉNYEZŐK VIZSGÁLATA MAGYAR EMPIRIKUS KUTATÁSOK EREDMÉNYEI ALAPJÁN
  2. Andráskó Dóra Diána – Stefán Réka: BÉREN KÍVÜLI JUTTATÁSOK ÖSZTÖNZŐ EREJE GENERÁCIÓNKÉNT
  3. Bakó Tamás Sándor: A STRATÉGIAI DÖNTÉSHOZATAL ÉS A FELELŐSSÉG KÉRDÉSE
  4. Czibrik Gábor: HOGYAN MARKETINGEZZ NEKÜNK
  5. Faludi Tamás: AZ ELLÁTÁSILÁNC-MENEDZSMENT FEJLŐDÉSE
  6. Jurák Eszter Réka – Kucsma Daniella: ONLINE OKTATÁS BEVEZETÉSE A FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEKBEN
  7. Metszősy Gabriella: KÖZÖSSÉGI TANULÁS SZEREPE A TÁRSADALMI INNOVÁCIÓ FOLYAMATÁBAN
  8. Murányi Klaudia: A HITELINTÉZETEK AKTUÁLIS KIHÍVÁSAI
  9. Nagy László: A NEUROMARKETING FEJLŐDÉSE MAGYARORSZÁGON - TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK 2016-OS ÉS 2020-AS ÁLLAPOTÁNAK ÖSSZEHASONLÍTÓ VIZSGÁLATA 
  10. Orosz Dániel: A VÁLSÁGOK HATÁSAI AZ INGATLANPIACRA
  11. Perge Anna: A KOMPETENCIAMENEDZSMENT ÉRTELMEZÉSI TARTOMÁNYA ÉS ÉRTÉKKÉSZLETE A VÉDŐNŐI SZOLGÁLATBAN
  12. Pleszkó Renáta: TŐKESZERKEZETI KÉRDÉSEK A MAGYARORSZÁGI VÁLLALATOK TEKINTETÉBEN 2015-2018 ÉVEK VIZSGÁLATA ALAPJÁN
  13. Szaniszló Veronika – Kozma Tamás András: A FIATALOK MOBILITÁSA, A KÜLFÖLDI ÖNKÉNTESSÉGRE VALÓ HAJLANDÓSÁG MAGYARORSZÁGI VISZONYLATBAN
  14. Tóthné Kiss Anett: AZ INNOVÁCIÓT GÁTLÓ TÉNYEZŐK HATÁSA AZ IPARI VÁLLALATOK SZERVEZETI TELJESÍTMÉNYÉRE
  15. Veres Dominika: STRATÉGIAI TERV – EGY KISVÁLLALKOZÁS REGENERÁLÁSA A COVID-19-RE
  16. Zapreskó-Farkas Evelin: A KORONAVÍRUS HATÁSA A TURIZMUSRA KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ EURÓPAI ORSZÁGOKRA